Livet leker

Ja man sitter på jobbet igen som vanligt men det är ovanligt lugnt just nu, annars är man bara nöjd med allt som livet ger och njuter i fulla drag. Nyförlovad, lika kär än, ska flytta snart till hus som vi ska hyra så det kan inte bli bättre än vad det är nu. Sonen kommer hem imorgon så då är famlijen komplett igen. Igår var vi på Tranan i Bollnäs och ät god mat med efterrätt och jag drack lite med ;) Det ni, det hör inte till vanligheterna att jag dricker alkohol.
Var å hämtade mina rails till Jokern idag på förmiddagen samt lämnade in armbandet jag fick av gumman för att det var för stort. Får det till veckan igen :( Jobbar till 20.30 ikväll sen imorgon dag.
Hoppas att S/L tar segern imorgon nu så att dem slipper kvala, jag vet en som kommer att sitta klistrad vid datorn för att få reda på slutresultaten. :P

Nä nu ska jag slita lite mer på jobbet, HÖRS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0