NIKON!!!!!

Hata Nikon, lämnade in kameran för 3 veckor sen och inte vet nån vart den är.
Å varken Expert, Servicecenter i Sundsvall eller Nikon vet vart våran kamera är, Angry har ringt runt hela dagen nu har jag äntligen fått tag i ett kolliid som den är skickad med från S-vall.... Väntar nu på att Nikon ska ringa upp!!! Ligger nära bristningsgränsen nu!!! Angry Angry Angry

Hur många timmar jag nu lagt i telefon samt kostnader för detta måste ju väga upp vad det kostar att laga skiten. Alltså hur fan kan man behandla kunder på detta vis?
0 kundnöjdhet är vad dem verkar sträva efter!!!!!!

Nej man kanske ska sälja D90 o denna när den väl kommer tillbaka o byta till Canon.

Nikon bara lovar o lovar men gör inget.
I torsdags så var det ett kostnadsförslag på väg,
kom inget tills igår, ringde dem då men dem hade nog inte ens mottagit den, ringde service verkstaden men dem ser att dem mottagit den 26/8 10:07 ringer Nikon idag igen, men dem måste då helt plötsligt at serienumret får tag på det hemma under lunchen, ringer tillbaka med det men dem kan inte hitta nånting. Killen lovar att ringa om 30 min men det var djäääääääävligt långa minutrar för än har han inte ringt. Ringer igen får prata med en Martin som verkar trevlig, han säger att han behöver ett kolliid, ok ringa till servicecenter i Sundsvall och får det, ringer tillbaka till Nikon o frågar efter Martin, får till svar att han e upptagen men ska ringa tillbaka. Nu HOPPAS jag verkligen att han ringer annars kommer jag att sälja dessa djävla kameror o byta märke!!!!!

HATA NIKON!

Felet i grund o botten är att spegeln har fastnat i uppfällt läge o Martin som jag pratade med sist sa att det verkligen inte skulle ta sån lång tid att laga en sån simpel sak!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0