Sjukdommar....

Ja då är man hemma med en sjuk son, han kom från mamma hans i fredags och hade 40 graders feber, piggnade på sig lite med hjälp av lite medicin men tog om på han igen, lördagen tillbringades hemma å mamma kom på besök, hade med sig lite godaker till Samuel så att han får i sig nånting, som om han inte får det ändå ;) Men mamma e söt hon som kommer från Bollnäs å kollar till barnbarnet sitt. Kvällen tillbringades framför melodifestivalen och EMD var ju klart bäst, det är en låt som kommer att plåga oss svenskar i sommar tror jag.



Söndagen var Samuel feberfri nästan hela dagen, ingen märkvärdig temp iaf, 37,4 som mest, tänkte att då kan man kanske jobba på måndagen, men tji fick jag.

Vaknade på måndagen å tog tempen igen på sonen och han hade 39,4 så det vart till att vara hemma, snorig å hostig är han med. Dagen bjöd på att grannen körde fast i grindstolpen och behövde hjälp loss, Volvo 740-Grindstolpe 0-1 haha. Ut å drog loss han med 945an medans sonen var inne.

Grannens bil i stolpen:


Sonen orkade leka lite med en boll iaf som vi rullade mellan varandra, gumman kom hem till lunch å hann inte mer än käka så sov hon som en stock i soffan å jag å sonen somnade i hans säng ett tag. Kvällen kom å hyresvärden kom å sa att det kommer folk vid 20 å kollar på lgh här, ok sa jag å dem kom. Visade dem å sonen höll på att somna ståendes eller sittandes i soffan.

Nattade han å slappade framför datorn en sväng innan vi stupade i säng.

Idag kom Mattias på besök, han hade skickat sms imorse å undra om jag var hemma eftersom bilen stog hemma, svarade ja å han kom sen på besök å drack lite kaffe. Nu sover Linda igen sen ett tag tillbaka å sonen tittar på Cartoon Network, jag ska röka å dricka lite kaffe innan jag ska till å laga lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0