Mycket nu!

Godmorgon.

Ja nu har man inte skrivit på ett tag men det har ju hänt en hel del kan jag lova.

13/2 - Samuel åker till mamma sin efter att jag har varit hemma med han, hamnar på hockey en sväng på kvällen, sen efter det så bar det av upp på östra berget, för att reka lite....

14/2 - Dagen lr natten började på Östra berget och där skulle det fotas en förlovning, alltså det vart en magisk natt kan man säga, Anders som var med han fotade oss som skulle byta ringar så här på alla hjärtans dag. Dvs Jag och Linda min kärlek.
 

Efter detta var avklarat så åkte vi hem med Anders till Vallvik och sladdade in hos svärföräldrarna för en liten snabbfika och visa vad vi gjort. För att visa Malin att vi varit där mitt i natten så tog vi lite bilder på svärfars klocka som visade tiden:



Sen hem och sova, vaknade runt 11:20 sen och var kanon väder ute, kunde ju inte låta en sån dag gå förbi obemärkt så vi klädde oss och sprang ut i solen, var ute och gick strax över 2 timmar och fotade allt möjligt. Vilken underbar dag det var, sen kom Per med 2 bärbara som skulle fixas så det var dags att röra sig hemåt innan han kom, käkade lite och tog sen tag i dem där cp datorerna. Efter det var kalrt skulle vi bara åka en sväng å köpa cigg men hamnade i Ljusne hos svärföräldrarna igen och dit kom gummans bror å tant med. Massa gott fika och skitsnack är trevligt, fick även med oss en ny gitarr till vårat Wii så nu har vi 2 med!!!!

Orkar inge mer nu tar resten en annan månad eller dag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va jag älskar dej!! <3 <3 <3

2009-02-16 @ 09:37:52
Postat av: Linda

Åfan, nytt utseende på bloggen!? Stiligt! :]

Love you!

2009-02-18 @ 18:29:33
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0