Helgen!!!

Ja i helgen så vart det en hemlig resa till hemlig ort för mej å älsklingen eller ja vi visste men inte han som vi skulle hälsa på... Det var så att vi hämtade sonen sen direkt till Bollnäs å min mamma för att lämna han där i helgen, sen bar det av till Ljungby för att hälsa på min bror å hans familj... Väl framme sent om sides så "kröp" jag "ner" med broder i sängen för att väcka honom men men efter en stund så vaknade han å fattade inte direkt att det var jag som låg där bredvid han, men när han väl fattade allt så vart han så glad min lilla bror... Då vart han pigg å sen så surrade vi lite skit å somnade i deras soffa jag å älsklingen... Sen på lördagen så vart det upp å tvätta bilen samt städa den lite innan vi drog till Ljungbyträffen som annordnades samma helg, så det vart 2 flugor i en smäll där, ställde ut gummans pärla och vi fastnade på bild iaf, men ingen pokal tyvärr. Hade väl inte räknat med det heller utan var mest en rolig grej. Nästa år blir det nya tag med Volvon så då djävlar... ;) Lite sorgligt att lämna dem där nere på söndagsmorgonen men vi har ju en egen familj här uppe så det var bara att bita ihop å åka hemöver... Stannade i Kungens kurva för att gå på Ikea å det kan bara sluta med mycket shopping när vi är där... Så även denna gång... Som tex: handdukshängare, toapappershållare, ljus, servis, glas, lampor till bokhyllan å lite tavlor. Sen stannade vi i Uppsala på Biltema där vi handlade lite saker till garaget samt tvättsvampar å nya torkarblad, å sen plantagen för mer shopping som blommor till halva lägenheten, väl hemma i Bollnäs hos mamma så vart det mat å kaffe sen hemfärd till oss för att plocka ur bilen samt natta sonen...

Så nu är det måndag å man sitter på jobbet igen men längtar tillbaka till helgen å min bror!
Saknar han så nå fruktansvärt, förr så kunde vi träffas varje dag när han bodde i Bollnäs men han valde att flytta å det är livets gång! That´s life and it sucks!!!

Nu måste jag vänta till Jul innan jag får träffa han igen :( Vill ha jul NU!!!!

Nå men jag älskar han iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0