Uppdaterat?

Ja nu uppdaterar jag bloggen... Så vad har hänt sen sist? Det vet jag knappt själv men gör ett försök....

Lika kär än....
Gjort iordning gummans bil, med:
Toning, dimljus, xtra ljus, vindavvisare, polering, dekaler, nytt utblås.
Har sex regelbundet ;)
Ätit
Varit på olika evenemang:
Hälsinge Open, cruising i Hudik, Gävle och Söderhamn
Har även varit på billjudstävlingar i dessa städer
Städat lite hemma då å då
Varit fyllechaffis åt gumman
Jobbat
Varit sjuk med förkylning å feber
Varit hemma med sonen av lika anledning
Haft lite mer sex regelbundet... ;)
Hämtat saker från Ljusne som är gummans
Ätit god mat både hemlagad å "utemat"
Köpt bil
Sålt bil
Fått dator
Köpt fälgar till min bil
Bytt fälgar på den
Skulle byta bort min bil men vart inget...
Pussats
Kramats
Säkert nå jag glömt...

Tråkigt liv eller? Nja jag är nöjd bara jag får ha mina kärlekar med mig genom detta liv så är jag mer än NÖJD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0