Garaget

Ja igår så var jag till garaget å dona med älsklingens bil, tog med mej en kompis å vi satte dit hennes 3 blåa xtraljus samt dimljusen, ikväll så måste vi städa den, tona framrutorna, dra dit ett större utblås samt polera den.... Få se om vi hinner så vi kan ha en ännu finare bil sen. Skulle kanske ha lagt lite pengar på min med men den ska rostlagas samt lackas först, sen har jag kanske kommit över en till 740 90:a för typ 500:- så det blir att köpa den när nuvarande ägare har hittat ny bil. Då ska det plockas inredning från den till min samt lite skärmkanter å mitt vänstra bakre hörn så att jag blir av med bulan där... Sen så blir det en ny svart lack på den!!! Har en polare som ska lacka den åt mig billigt.... Nu sitter man på jobbet å har tråkigt sitter å slö surfar lite innan man ska in i telefonen å ta samtal...
Saknar mina älsklingar så nå fruktansvärt så att det gör ont i mig. Men snart får jag träffa dem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0