Dagen....

ja idag sitter man på jobbet igen efter å fått ett skitpass, men men bara att bita ihop... Är ju lyckligt kär så man överlever genom att man snart ska få se henne igen när man kommer hem....
Annars så har helgen varit riktigt härlig/underbar!! Var till Bollnäs på dop i Lördags sen på söndagen var jag å Linda till Uppsala å handla blinkers, toning till hennes snygga bil, blinkers sitter där nu å dem är vita.... Hamnade även på Ikea å det är farligt! Väldigt farligt, först i Uppsala sen i Gävle. Där slutade det med att jag var tvungen att låna hem en släpvagn av en kompis men orkade inte köra ner den igen, igår så plockade vi lite hemma efter att varit ner med vagnen till gävle, somnade förbannat fort kan jag lova... Idag så vart det jobb å sen i kväll ska jag bara MYSA med älsklingen, stänga av mobil å sånt....

Kommentarer
Postat av: Linda

Dags att uppdatera lite nu snart va!? ;]

2008-08-29 @ 20:26:34
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0